Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

Kymco Agility ---problem z regulacja gaznika---
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów
Autor Wiadomość
bogdan201
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:55, 17 Wrz 2009    Temat postu:

W przypadku Agility jest to zmiana kosmetyczna gdyż dysza w zablokowanym skuterze to 80 a zmieniamy na 82. Uwierz mi, zmiany koloru świecy nie zaobserwujesz napewno przy takiej zmianie dyszy. Wogóle to dysze tą zmienia się po to aby wzbogacić odrobinę mieszankę. Odblokowany poprzez wymianę tulei wariatora skuter jest narażony na większe obciążenia na wyższych obrotach, większa temperatura w cylindrze. Bogatsza mieszanka = mniejsza temperatura spalania w cylindrze = mniejsze narażenie na zatarcie.
Ta większa dysza napewno nie da większej mocy, może odrobinę, a jej zadaniem jest wzbogacenie mieszanki i ochronę silniczka.

Myśle, że coś wyjaśniłem.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bogdan201 dnia Czw 19:56, 17 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
voytec_9
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:48, 21 Wrz 2009    Temat postu:

rozebrałem gaznik jeszcze raz na czesi proste, przedmuchalem i wyregilowałem, teraz na wolnych chodzi git, jak nalezy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin