Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

Barton (Baotian) Fox 2009

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie o skuterach
Autor Wiadomość
Mateuszzz1994
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:25, 30 Wrz 2009    Temat postu: Barton (Baotian) Fox 2009

Witam mam od połowy czerwca skuter marki Barton fox 2009 przejechałem już nim 3300 km.Skuter ma już 4 przeglądy na których między innym zostały ściągnięte 2 blokady z gaźnika i z impulsatora czy jakoś tak. Skuter na równej drodze idzie 70km/h z górki zamyka licznik . Co mógłbym zrobić, wymienić aby prędkość się jeszcze trochę podniosła ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingofscooter
Premium


Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:55, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Skuter idzie maksymalnie 60 kmh twoj w porywach 65 kmh to po pierwsze.
Impulsator? Sprawdz modul zaplonowy i wariator oraz zawirowywacz spalin.
Obecnie idzie Ci mniej, prawdopodobnie licznik Ci przeklamuje lub masz po prostu blokady zdjete.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kingofscooter dnia Śro 21:56, 30 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateuszzz1994
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:06, 30 Wrz 2009    Temat postu:

"kingofscooter" czytaj uważnie napisałem że mam zdjęte blokady co do tego że licznik przekłamuje to nie możliwe bo sprawdzałem z samochodem :) czekam na dalsze porady co mogę wymienić .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingofscooter
Premium


Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:01, 01 Paź 2009    Temat postu:

Przeczytałem wszystko uważnie, to Ty jesteś mało poinformowanym i początkującym z tego co widzę ''riderem''
Twój skuter po zdjęciu WSZYSTKICH BLOKAD po jedzie maksymalnie 65 km/h, może może w porywach 70 km/h..
i realne
zmierz gpsem kolego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kingofscooter dnia Czw 13:03, 01 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateuszzz1994
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:49, 01 Paź 2009    Temat postu:

No to dziwne że mój skuter bez problemów osiąga prędkość 75 kmh a z górki zamyka licznik naprawdę bardzo dziwne. I nie spieraj się czy jedzie czy nie jedzie, ja tylko poprosiłem o info na temat wymienienia części które mogłyby spowodować wzrost v-maxu na którą dalej nie ma odpowiedzi .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingofscooter
Premium


Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:52, 01 Paź 2009    Temat postu:

Wymiana cylindra o większej pojemności

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateuszzz1994
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:51, 01 Paź 2009    Temat postu:

Dzięki :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paulbak24
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śledzikowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:40, 02 Paź 2009    Temat postu:

jak się zmienia cylinder na większy, to co za tym idzie należy wymienić moduł zapłonu. Po zmianie cylindra należało by również wymienić gaźnik a co dalej? Następnie tłumik (choć można od razu) ale nie koniecznie. Hmm... wariator także trzeba wymienić. Ach te dzieciaki tylko by tuningowały. Wasza sprawa! Ale jak coś się wymienia na lepsze, to później trzeba liczyć się z tym, że na tym nie poprzestaniemy, bo jakość jazdy wcale nie będzie zadowalająca, wręcz gorsza. Po każdym dodaniu nowych części tuningowych, trzeba coś regulować, podkręcać. Ogółem kupa kasy, dużo zabawy ale i nerwów i jeszcze raz kupa kasy! Sugeruje kupić nowy lub używany stuningowany skut i więcej na nic pieniędzy nie wydawać ani się nie martwić co by tu dorzucić! :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie o skuterach Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin