Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

Zapiekanie się pierścieni tłokowych

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów
Autor Wiadomość
bigbaby
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:02, 15 Sie 2009    Temat postu: Zapiekanie się pierścieni tłokowych

Witam,

Jaka jest przyczyna zapiekania się pierścieni na tłoku? Skutkiem tego jest niska komprecha. Yamaha Neos 70ccm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bigbaby dnia Sob 21:03, 15 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drverde
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:13, 28 Sie 2009    Temat postu:

Zbyt bogata mieszanka paliwowa ?, niewłaściwa eksploatacja silnika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrekm094
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złota Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:08, 29 Sie 2009    Temat postu:

Być może za mało badź za dużo oleju. Albo jeździsz na v max caly czas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bigbaby
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:36, 31 Sie 2009    Temat postu:

Czy możliwe jest, żeby tłok był słabej jakości? Nadmierna prędkość-70km/h na rozgrzanym silniku?
Niedotarty tłok? Dodam, że skuter po wymianie tegoż. Wadliwy olej-Castrol 2t pół syntetyk?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stalewiak
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:56, 02 Wrz 2009    Temat postu:

Jak mocno dymił to za duża mieszanka a jak nie dymił to za mała i zatarłeś ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bigbaby
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:39, 02 Wrz 2009    Temat postu:

@stalewiak
Było tak, że na początku po odpaleniu bardzo dużo kopcił, a po rozgrzaniu już w ogóle nie kopcił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pici
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:21, 02 Wrz 2009    Temat postu:

No to w porządku ;d A jaki kolorek ma świeca ?

@edit
Jak jezdzilem na orlenowskim oleju po syntetyk to dymil na zimny jak i cieplym (ale na cieplym mniej to wiadome). Jak przezucilem sie na castrola FULL syntetyk to prawie nic nie dymil. Dymil bardzo malutko na zimnym a na cieplym praktycznie trzeba bylo kucnac przy końcówce wydechu zeby go zobaczyc :d


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pici dnia Śro 19:23, 02 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bigbaby
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:52, 02 Wrz 2009    Temat postu:

Naturalnie kawka z mleczkiem ;)

Może rzeczywiście, jak napisał drverde źle był wyregulowany gaźnik i miał zbyt bogatą mieszankę ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bigbaby dnia Śro 19:54, 02 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekziomek
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:30, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Przyczyna może być że sie grzeje mocno, w dupe za mocno dostaje, oleju za mało. Przyczyn może być dużo.

Spróbuj jeszcze więcej oleju dolac do paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin