Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

V-max OrlikII

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów
Autor Wiadomość
ares
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:52, 16 Sie 2009    Temat postu: V-max OrlikII

Witam. Mam pewien problem. Posiadam Motobi Orlik II i mam cylek 80ccm, sportowe wario i oczywiście zdjęte blokady, a skuter wyciąga ledwo 60km/h. Zmieniłem rolki na cięższe ale niewiele pomogło. Co może być tego przyczyną? Dodam jeszcze, że skuter miał na początku czterozaworowy silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:02, 16 Sie 2009    Temat postu:

Sprężyna wg mnie.Jaki jest pasek?Luźny?Jaki to cyl (firma i rozmiar w mm), a i tak z ciekawości: ile seria pruła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ares
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:07, 16 Sie 2009    Temat postu:

Cyl jest 47mm czyli nie całe 80ccm. Seria miała troche lepsze przyspieszenie a v-max to ok 65 ale nie jechałem tak do końca bo nie zdążyłem dotrzeć - silnik padł po 300km

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ares dnia Nie 22:07, 16 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:09, 16 Sie 2009    Temat postu:

"Dodam jeszcze, że skuter miał na początku czterozaworowy silnik." to jaki masz teraz?A, 47mm to jest chłopcze 72ccm, czyli nie tak "prawie" 80ccm, dużo brakuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ares
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:11, 16 Sie 2009    Temat postu:

Wiem że 47 to 72ccm. Teraz mam dwuzaworowy tyle że 72ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:23, 16 Sie 2009    Temat postu:

A dysza jaka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ares
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:33, 17 Sie 2009    Temat postu:

Dyszy nie chce zmieniać bo teraz mi już pali w granicach 3,5 - 4l a jak zmienie dysze to będzie palił jeszcze więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brian
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:30, 17 Sie 2009    Temat postu:

REGULACJA i wymiana modułu, oraz czyszczenie gaźnika pomoże.Jak to nie pomoże radzę zmienić dyszę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin