Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

Tuning mojego 2-suwa ;)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów
Autor Wiadomość
misz
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryglice

PostWysłany: Śro 10:08, 05 Sie 2009    Temat postu: Tuning mojego 2-suwa ;)

Chciałbym sie dowiedzieć jaki cylek jest pewny oczywiście 70ccm przy którym nietrzeba wymieniac wału??


I czy Leo ZX moze byc stosowany do 50ccm jak i do 70ccm?? POniewaz najpierw chce kupic tumik a dopiero potem sie okaze czy bede zmieniał pojemność. Jeżeli on niemoze byc do 50ccm i do 70ccm to podajcie jakis inny za rozsadna cene ;)

Misz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:20, 05 Sie 2009    Temat postu:

Przy cylkach z klasy Sport nie trzeba zmieniać wału, przy klasie racing i w górę (więc m.in EVO) już jak najbardziej należy to zrobić.

Leo ZX nie jest mocnym wydechem, raczej radziłbym Ci kupić Tecniego RS II, dobry wydech, zarówno do 50 jak i 70cm3. (Tyle, że przy 50cm3 trudniej go wyregulować, ale jest to możliwe).


FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misz
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryglice

PostWysłany: Śro 12:27, 05 Sie 2009    Temat postu:

ale ja chce miec pewnosc ze przy 70ccm nieszczeli mi wał chocbym jezdził cały czas na max gazuu. I niby przy jakim cylindrze nie trzeba wału wymieniac??

A niema takiego wydechu który bardzo dobrze gra z 50ccm i 70ccm?? oprócz tecnigasa którego ciezko wyrególowac??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misz dnia Śro 12:27, 05 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:13, 05 Sie 2009    Temat postu:

Misz, a nie przypomniałbyś jaki masz skuter? :-D (Coś mi się po głowie obija Keeway Ry8 ale nie jestem pewien)
Niekiedy przy cylindrach pisze jakiej klasy są.
Jest Yasiek, R-ka chyba, ale jest to samo co przy RS-ie.
Nie wiem jak z wydechami Hebo, ale również mają dobre opinie.


FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misz
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryglice

PostWysłany: Śro 14:14, 05 Sie 2009    Temat postu:

Skuter motowell magnet city 2T

a jaki tuning polecasz zeby mi motor z miejsca szedł na koło ;)
Mam na wydanie 1000zł
Tylko jak juz piszesz ze cylek to odrazu jai wał i czy trzeba jeszcze jakies łozyska czy cos.
Napisz mi co potrzebuje kupic zebym miał tyle mocy ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:53, 05 Sie 2009    Temat postu:

misz City na pewno nie, a w każdym razie racing-planet wyklucza taką możliwość :-]
Jeżeli to 2T (co potwierdzasz) to albo Magnet RS 2T albo Magnet Sport 2T.

Do tysiąca raczej trudno coś znaleźć, tak aby pogodzić cylek 70cm3 i dobry wydech.

No więc tak, po lekkim szperaniu po racing-planet:
Wydech Tecnigas [RS II] + Wariator Hebo [Next Generation] = 940zł.

Powinno przynieść ładną poprawę osiągów, ale radziłbym dać do specjalisty, by wyregulował skuter.

Ew. jak dozbierasz trochę pieniędzy, warto byłoby również kupić: Cylinder Matrakit HM 70cc + Gasbox malossi + Wał Top Racing [SPORT] + Łożyska wału i uszczelniacze NARAKU [HD-Quality] Ale to spokojnie kolejny tysiaczek :-D
(Wtedy, na pewno z miejsca będzie "szedł na koło" ale jak widzisz, zainwestować trzeba sporo).

FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misz
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryglice

PostWysłany: Czw 11:17, 06 Sie 2009    Temat postu:

a do czego słuza te uszczelniacze??
a lepszy do 70ccm jest ten tłumik tecnigas RS II czy Leo ZX ??
J bym odrazu chetynie kupił wał i cylek ale nieumiem wału wymieniac a umnie nikt w okolicy tego niezrobi ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:51, 06 Sie 2009    Temat postu:

Łożyska + uszczelniacze odpowiadają za jego pracę. (I tak się je zazwyczaj wymienia przy wymienianiu cylka).

Do 70cm3 lepszy będzie Tecni RS II.

Co do wymiany wału, po prostu rozbierasz silnik na części pierwsze (na ile pamiętam, trzeba go rozpołowić by wymienić wał), zakładasz co masz, i składasz ponownie :-]. (Warto mieć jakiś poradnik w zanadrzu, albo dobrego mechanika).

FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misz
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryglice

PostWysłany: Czw 12:10, 06 Sie 2009    Temat postu:

ok wął kupuje na dniach a puzniej cylek, wydech i gażnik albo wario. :)
a ten tecnigas ile moze mi dodac v-maxu i mocy on tez dodaje ??

ale nie dostałem jeszcze odpowiedzi co da mi wiecej mocy i v-maxu?? gaznik 17,5mm czy wario hebo NG ??!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:17, 06 Sie 2009    Temat postu:

misz Wario, czyli Hebo NG.

Tecni, v-maxu doda sporo, tym bardziej przy większym cylku (większy cylek jest blokowany przez standardowe wydechy) w moim przypadku wydech (Tecni Next R) dał 10km\h, a RS II da tylko więcej.

Jeżeli masz zamiar wymieniać wał, warto równocześnie wymieniać cylek, dla tego, że nie powinno 2 razy rozkładać skuter na części pierwsze. (Słynne prawa murphy'ego :-]).


FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FenixxPl dnia Czw 12:18, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misz
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryglice

PostWysłany: Czw 19:50, 06 Sie 2009    Temat postu:

wiec pierwsza moja rzeczą to bedzie cylek + wał + gaźnik ( tylko napiszcie mi czy 17,mm gaźnik do duzo wiecej mocy i v-maxu ?? czy opłaca sie wydawac na to 200zł i wystarczy kupic sama dysze??

czy z tuunem poziomu sport tez mozna latac na kole ??:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misz dnia Czw 19:51, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:01, 06 Sie 2009    Temat postu:

misz Móc, można, ale warto odchudzić wtedy skuter. (Kierownica BMX m.in).
Gaźnik sam z siebie NIC nie daje.
Jedynie jest wymagany przy cylindrach klasy racing i wyżej, gdzie zwykły gaźnik nie ma szans podać wystarczającej ilości paliwa.


FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misz
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryglice

PostWysłany: Czw 22:12, 06 Sie 2009    Temat postu:

a wiec czemu duzo osób na necie przy poziomie sport/ sport pro wymienia na 17,5 a nawet 19 mm?? ;/


czyli jezeli chce miec mocny trwały i dobry skut musze wymienic:

-cylek 70ccm
-wał ( z tym mam najwiekszy problem ponieważ nie znam sie na tym ;p jaki polecasz wał ?? chce aby on był bardzo trwały i stosowany nawet do klasy recing :D
-sportowy komin
-wariator

gdy wymieniłbym te rzeczy to skut bedzie mocny?? i czy np: sprzegło i pasek wytrzymaja to?? :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabrysPL
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:25, 10 Sie 2009    Temat postu:

wał to zdaje mi sie ze ten powinien wystarczyc:)

[link widoczny dla zalogowanych]

no pasek to bedziesz musiał wymienic ,a propo sprzegła to moim zdaniem HEBO racing R lub MOTOFORCE [Evo-Race] powinno wystarczyc

Fenix dobrze mowie ?:P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gabrysPL dnia Pon 16:26, 10 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misz
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryglice

PostWysłany: Wto 12:42, 11 Sie 2009    Temat postu:

a przy jakim cylku wału nie trzeba wymieniac tylko łozyska?? i jak sie wymienia łozyska to trzeba rozpaławiac slinik??

i gdy wymienie same łozysko to moge tak zawsze jezdzic czy puzniej bede musiał wał wymienic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin