Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

Pod tuning skutera - Kymco Vitality

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów
Autor Wiadomość
drverde
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:25, 30 Sie 2009    Temat postu: Pod tuning skutera - Kymco Vitality

Witam, jako że skuter jak wypowiadałem się mój będzie naprawiany z ubezpieczenia :) kolesia mam zamiar przeprowadzić lekki pod tuning jak to nazwe. Skuter bedzie naprawiany na 90 % w autoryzowanym serwisie Kymco, gdzie pracuje mój znajomy, a więc koszty i tak będzie pokrywac ubezpieczalnia i jego w tym glowa ze tak powiem co on napisze na f-vat by ubezpieczalnia mu oddala kase, a jak mowil wystarczy zamiast wpisu wymiana na tlumnik np tecnigas, wpisac na liscie wymiana tlulmnika na standardowy i podac powod cos tam , wiec jak mi to mowil niema problemu z tym by potiningowac sobie skuter.
Wiec moje pytanie jako ze samemu mniej wiecej wiem co by mi sie przydalo co nie, pytam sie dodatkowo was nie zdardajac tego co ja osobiscie bym wymienil co byscie radzili na lekki pod tuning vitalitki.
Wiadomo nie bede tutaj zadnego super stage reace robil z tego bo to koszta ogromnie a i nie oplacalne .

Zalezy mi glownie na osiągach ( czytaj prędkości ) asfaltu nie musi "zdzierać" .

WIęc co proponujecie ?
Dodatkowo odrazu powiem odpowiedzi typu zakaldaj tummnik tecnigas tylko konkretne bo sam tumnik to malo daje (:
Dodatkowo co zyskam dzięki temu. A miło by było podawać nazwy ewentualnie linki do produktów, gdyż bym wysłał koledze na maila odrazu rzeczy by wiedział co kupować.

ps. Pytanie jeśli zmieniam kolor pojazdu na inny musze dokonac wpisu edycji w dowodzie :?: , a jesli zmieniam kolor, chodzi tutaj np dodanie 2, 3 kolorów na zasadzie kontrastu, chodzi np dodanie jakiś malowideł, typu np ognie czy np tzw szachownica to też trzeba dokonywać edycji wpisu, Dodam ze głowny kolor w moim wypadku niebieski by przewazal malowanie by bylo to jako glowne tlo .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateo2558
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:40, 30 Sie 2009    Temat postu:

pamietaj ze ubezpieczyciele nie sa glupi, i posprawdzaja ceny danych zeczy ktore bedziesz mial powymieniane, aha i z tym kolorem, to sie nigdzie nie wpisuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:07, 31 Sie 2009    Temat postu:

drverde Co do koloru, nigdzie nie jest to wpisywane, możesz spokojnie przemalowywać Vitalkę.

Co do części, zasadniczo proponowałbym 2 warianty:

Droższy:

Tecnigas RS II Chrom (~670zł) + Malossi Multivar (260zł) = ~1000zł z regulacją. (regulacja pod RS II przy 50cm3 jest dość trudna, ale dobry serwis powinien sobie dać rady).

Tańszy:

Tecnigas Next R (~400zł) + Malossi Multivar/Hebo Next Gen (ten drugi opcjonalnie, nie wiem jak się sprawuje w kymco) ~270zł = 670zł + 40-50zł regulacja (same części) = 710-720zł.

Oczywiście pierwszy zestaw da więcej, ale jest jak z resztą widać droższy, więc wybór należy do ciebie. (zakładam, że pieniędzy i ochoty ((wywalenie dozownika m.in) do zmiany cylka na 70cm3 nie masz).

FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drverde
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:27, 31 Sie 2009    Temat postu:

Właśnie myslałem nad zmianą cylindra, i z tego co popatrzyłem do vitalitki można jak się uprze kupić wnet 90 ccm cylinder, ale to chyba strata tylko wydajności, gdyż raczej jeśli chodzi o osiągi do spalania, będzie mało opłacalne, maksymalnie chyba coś do 70 ccm. Osobiście zastanawiam się jeszcze nad wymianą sprzegła, gdyż to ma 14 000km a tak to zawsze by nowe było i zawsze można by bylo coś nowego wsadzić tam.

Jeśli chodzi o sprawdzanie rzeczy przez ubezpieczyciela, teoretycznie mogą sprawdzić, lecz z tego co się orientuje mój kolega bo nie raz tak robił, głownie im chodzi o fakture i spis. Ona ma podaną cene jaka ubezpieczyciel jest wstanie pokryć ( przysługuje ) i ma się w tym +/- wyrobić. Przecież kazdy sklep ma swoje cześci i ceny oferowane :) .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin