Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

Blokada w chińczyku

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów
Autor Wiadomość
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław - Datteln
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:18, 19 Sie 2009    Temat postu: Blokada w chińczyku

Jak znaleźć blokadę elektroniczną na cewce w chińczyku ? Podobno wystarczy rozpiąć jeden kabel ? Czy jest to prawda ? Jeśli tak to jak znaleźć ten kabel ? Jeden znalazłem i rozpiąłem ale nic to nie zmieniło a w dodatku wszystko działało bez zmian :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:28, 19 Sie 2009    Temat postu:

Nie na cewce, tylko module.Powinien być na pokrywie przekładni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław - Datteln
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:32, 19 Sie 2009    Temat postu:

jest jakoś oznaczony ? na pokrywie przekładni ? dokąd prowadzi ? do tego modułu ? gdzie go szukać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:41, 19 Sie 2009    Temat postu:

Napisałem, że na pokrywie przekładni!!! Czytanie tak boli?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław - Datteln
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:43, 19 Sie 2009    Temat postu:

uaaa... nerwowy koleś ;>
zadałem kilka pytań ... czytanie tak boli ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław - Datteln
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:48, 19 Sie 2009    Temat postu:

na pokrywie przekładni mam tylko jeden kabel łączący ją z masą na ramie ... :/ poza tym pokrywa poza jednym plastikiem pod którym nic nie ma nie posiada innych detali ... :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:06, 19 Sie 2009    Temat postu:

Ja nerwowy?Nie, nie jestem, ale jak odpowiadam i ktoś mi o to samo pyta, to mam się cieszyć?Zastanów się.Na pokrywie kabel od masy?Ciekawe, może po prostu nie masz tej blokady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław - Datteln
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:35, 19 Sie 2009    Temat postu:

no tak... jeśli jest przykręcone oko pod jedną ze śrub obudowy przekładni a drugi koniec do osi obrotu wachacza ? to co to jest jak nie masa ? chcesz mi powiedzieć że rozłaczenie tego spowoduje usunięcie blokady ? pisałeś że powinno być wpięte na module ? wiesz, specjalistą nie jestem i piszę jedynie co widzę .... gdybym wszystko wiedział to nie prosiłbym o pomoc ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:40, 19 Sie 2009    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=iucs-BIewZY <--- Tutaj wszystko jest dość jasno opisane :-D

Ów kabelek występuje jedynie w 4T chińskiej produkcji, a niestety nie wiem, czy twój to 2 czy 4 takt :-]


FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław - Datteln
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:47, 19 Sie 2009    Temat postu:

ano 2T ... chyba trzeba było od tego zacząć... ? ;)
wyczytałem, że nie ma w tym przypadku również mowy o blokadzie dławikiem wydechu ? której usunięcie i tak podobno niewiele daje ? ale to tylko w 4T ?
więc co ? nic więcej nie wycisnę z mojego "madeinchina" jesli nie zmienię cylindra ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:55, 19 Sie 2009    Temat postu:

naddi1974 Ano, trza było od tego zacząć :-P

Jeżeli to 2T, to najprawdopodobniej masz takie blokady:

Mniejsza dysza w gaźniku, ślepa kiszka w wydechu i podkładka na wariu.

Ślepa kiszka to taki kawałek rurki, zasklepiony na końcu odchodzący od wydechu zazwyczaj w okolicach kolanka.

Mniejszą dyszę w gaźniku po prostu na większą trzeba wymienić a podkładkę z waria wywalić. (jeżeli podkładki brak, możliwe że jest dłuższa tuleja, wtedy trzeba ją zeszlifować/kupić odblokowaną.)


FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław - Datteln
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:58, 20 Sie 2009    Temat postu:

jeszcze pytanie: co to jest Wario i gdzie go szukać ? czy chodzi tu o sprzęgło odśrodkowe ? :shock:
czy taki amator jak ja poradzi sobie z tego typu przeróbką ? :oops:

ps : "ślepej kiszki" nie znalazłem, jednolity wydech, od cylindra do tłumika... podobno lepsze osiągi można również uzyskać po wymianie tłumika ? w niemieckim czasopiśmie "street buzz" traktującym o tuningu skuterów testowali takie tłumiki i najlepiej wypadł Stage 6 Pro ... ale nie wiem czy nie trzeba najpierw dokonać przeróbek o których pisałeś wczesniej ? tzn usunięcie blokady (gażnik ew. wario)?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez naddi1974 dnia Czw 8:10, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz34406
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ŻABI RÓG/MORĄG -WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:47, 20 Sie 2009    Temat postu:

A ile teraz idzie ten skuter ,bo jak 75 km/h to niema co szukać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FenixxPl
Moderator


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:55, 20 Sie 2009    Temat postu:

naddi1974 Wariator (wario) znajduje się w przekładni (tam gdzie i sprzęgło) ale po przeciwnej jej stronie :-D

Znaczy, sprzęgło jest przy kole, a wario przy silniku.

Jako amator, jeżeli tylko znajdziesz sposób by zablokować talerz waria (a sposobów jest kilka: blokada dedykowana/kluczem jakimś blokować/samoróbka) spokojnie zrobisz co chcesz.

Wymiana wydechu jak najbardziej sporo daje w 2T, tyle, że trzeba pamiętać, by odblokować ów wydech po otrzymaniu :-D (np. stage 6 pro replica jest blokowany zwężką w kolanku).


FenixxPl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:33, 20 Sie 2009    Temat postu:

No to się dowiedziałem, że to 2T... Co do tego, czy sobie poradzisz, średnio to widzę, jak nie wiesz, gdzie masz wario, ale może Ci się uda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin