Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

Luz zaworowy

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów
Autor Wiadomość
SAYR
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:44, 04 Wrz 2009    Temat postu: Luz zaworowy

Witam wszystkiCH

Posiadam KYMCO AGILITY 50 ma przejechane 6000 km i nie była przeprowadzana regulacja zaworów ,ani po 300 i tez po 3000 według książki gwarancyjnej, a przegląd robił serwis i powiedzieli ze w tej chwili nie potrzeba .Postanowiłem zrobić to sam bo na serwis nie mogę liczyć, chodzi mi o regulacje zaworów ,nie ma tego w książce obsługi a różne źródła podają co innego ,jaki powinien być luz na wydechu a jaki na ssaniu ? czy potrzeba wymieniać uszczelki po zdjęciu pokrywy zaworów ? zaznaczam ze z tym skuterem nie mam żadnych problemów ,ale w końcu trzeba tą operacje wykonać .Zawory już regulowałem w maluchu wiec nie jest mi to obce ,tylko troszkę danych o luzie zaworowym i gdzie się znajdują znacznik określające luz zaworowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz34406
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ŻABI RÓG/MORĄG -WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:21, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Po co wogule regulować jak dobrze chodzi,a uszczelka może być ta sama.Ja zawory ssący i wydechowy ustawiam na 0,05 i jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SAYR
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:26, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Ja rozumiem ze jak dobrze chodzi to po co regulować ,ale następstwa bez regulacji mogą być poważne chodzi o wypalanie gniazd zaworów.Dzięki za odpowiedz.

Jeszcze jedno pytanko co może być za przyczyna jak skuter więcej pali ? ,oczywiście nie mam zdjętej blokady,czy gaźnik do regulacji ? ,a może co innego ?.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin