Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

Agility 50 --- jak wymienić dyszę w gazniku?

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów
Autor Wiadomość
voytec_9
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:44, 31 Sie 2009    Temat postu: Agility 50 --- jak wymienić dyszę w gazniku?

witam
jak do tego sie zabrav praktycznie? musze odkrecic gaznik? zdjąłem w schowku wieko i odkeciłem jakas blaszke, ukazała mie sie membrana z glica, nie było obu dysz, wiec pewnie to nie ta droga.

Poprosze o praktyczen rady jak to zrobic najszybciej.

PS. przy okazji niech mi ktos powie gdzie sa śruby od regulacji składu mieszanki i wolnych obrotów, no i jak to wzajemnie wyregulawac?na ciepłym czy zimny silniku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz34406
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ŻABI RÓG/MORĄG -WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:08, 31 Sie 2009    Temat postu:

Dysze są na dole gażnika tam gdzie pływak,a regulacja gażnika z boku gażnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz12311
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:20, 31 Sie 2009    Temat postu:

Nie mogłeś wszystkich swoich problemów napisać w jednym temacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hydralisk
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:03, 31 Sie 2009    Temat postu:

wyjmujesz gaźnik , ma na dole 4 śrubki krzyżaki xD , odkręcasz je i widzisz po środku dyszę xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
voytec_9
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:23, 03 Wrz 2009    Temat postu:

tak widziałem 2 srubki od regulacji z boku na gazniku, wieksza i mniejsza, teraz pytanie która sie od składu mieszanki a która od wonych obrotów i jak to regulawac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hydralisk
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:54, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Ta większa to będzie śrubka od obrotów ( w prawo podkręcasz obroty , w lewo zmniejszasz.) , a ta mniejsza to śrubka od mieszanki ( w prawo ,dostaje więcej paliwa , w lewo powietrza .) :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
voytec_9
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:40, 04 Wrz 2009    Temat postu:

no dziękuje za kontretne info.No i teraz meritum, dostrajamy gaznik na zimnym czy ciepłym silniku? No i jak sie zabieramy do strojenia, najpierw obroty czy mieszanka i jak to zgrac ze sobą zeby bylo git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdan201
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:17, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Ja osobiście uważam, że nie ma potrzeby regulować gaźnika po wymianie dyszy głównej paliwowej.
Ale jeżeli chcesz to napisze Ci jak to zrobić metodą domową "na słuch"
Najpierw rozgrzewamy silnik do nominalnej temperatury, póżniej srubą regulacyjną od wolnych obrotów pokręcamy w lewo (odwrotnie do wskazówek zegara) zmniejszając tym wolne obroty. Następnie przekręcamy śrubą od składu mieszanki w lewo lub w prawo tak aby silnik miał jak najszybsze możliwe obroty i aby po przekręceniu menatką szybko zwiększał prędkość obrotową. Śrubą od wolnych obrotów dobieramy odpowiednie ustawienie obrotów silnika i to wszystko.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin